Programa

zivile-glaveckaite2021

Moderatorė

dr. Živilė Glaveckaitė

„bznstart” įkūrėja

2021 m. vasario 23 d., antradienis

I sesija  10.00–11.40

Strateginės kryptys

  10.00

Nauji vartotojų elgsenos pokyčiai. Kas toliau?

Agnė Vezbergienė, „Deloitte“ (Belgija), vartotojų produktų ir mažmeninės prekybos sektoriaus vadovė.
COVID-19 pandemija ženkliai pakeitė vartotojų kasdienybę ir elgseną: suletėjęs gyvenimo tempas, padidejęs savarankiškumas, budrumas, sąmoningesnis vartojimas, kaip niekada išryškėjusi skaitmeninė priklausomybė. Kokius naujus pirkimo ir vartojimo būdus paskatins ši pandemija ir kokios galimybės atsiveria vartotojų prekių ir paslaugų verslui?

  10.25

E. prekyba COVID-19 laikais

(pranešimas anglų kalba)

Leendert van Delft, Vice President Sales Programs & (Digital) Marketing, Global, Global & Europe.
Ekomercija Covid – 19 laikotarpiu pagavo naują pagreitį. Ji kitokia, o „Covid-19“ atvedė 2030 m. į 2020 m. Klientų pirkimo įpročiai pasikeitė.
Verslas, kuris geriausiai prisitaiko prie naujų pokyčių, išgyvena sėkmės laikus. Pasidalinsime įžvalgomis ir patarimais, kurie padės įmonėms išlikti konkurencingoms e-komercijos rinkoje ir palaikyti spartesnį pardavimų augimą!

  10.50

Skaitmeninė rinkodara ir socialinė žiniasklaida: kas pasikeitė ir ką reikia daryti kitaip?

Justinas Mikulskis, „Mikulskis.lt“ įkūrėjas, SEO ir rinkodaros ekspertas.
Namai tapo daugelio žmonių tvirtove, kurioje daugybė įrenginių, galinčių atvaizduoti įvairiausias reklamos formas. Apžvelgsime, kaip pandemijos metu persiskirstė reklamos biudžetai ir į ką verslas šiuo metu investuoja daugiausia. Aptarsime pasaulines rinkodaros veiksmų tendencijas ir sužinosime, kurie reklamos kanalai generuoja didžiausią grąžą.

  11.15

Medijų vartojimo pokyčiai, kaip tapti verslui dar labiau matomu?

Renata Mackevičienė, „Delfi“ tyrimų ir įžvalgų vadovė.
Prasidėjusi pasaulinė pandemija atnešė didelių ir greitų pokyčių medijų vartojime. Keitėsi vartotojas, verslo poreikiai, turinys. O kas mūsų dar laukia?

2021 m. vasario 24 d., trečiadienis

II sesija  10.00–11.30

Verslo įžvalgos

  10.00

Ekonomikos augimo perspektyva: kaip transformuotis verslui?

Diskusijos dalyviai:

Ilja Laurs, „Nextury Ventures“ įkūrėjas, valdybos pirmininkas.
Pristabdytos veiklos privertė įsiklausyti į save, permąstyti vertybes, daugiau laiko skirti užsiėmimams lauke, mokytis nuotoliniu būdu, atrasti naujų skaitinių.

Edmundas Balčikonis, „Eddy Travels“ įkūrėjas, direktorius.
Kelionių industrija tikriausiai labiausiai nukentėjo per pandemiją. Turėjome greitai prisitaikyti prie daug naujų aplinkybių, pakeitėm „Eddy Travels” fokusą nuo pigiausių skrydžių paieškos į pagalbą keliaujantiems netoli savo namų, kad padėtume rasti geriausius viešbučių ir apartamentų pasiūlymus. Sudarėme naujas partnerystes su Booking.com ir Priceline.com. Užsidarius vienoms rinkoms, keliavom į kitas. Sukūrėme ir paleidome naują pokalbių aplikaciją kelionėms planuoti www.eddytravels.com

Andrius Mikalauskas, „Barboros“ direktorius.
Per 2020 m. „Barbora“ padarė kelerių metų pažangą: išaugino savo pajėgumus, komandą, administruojamą teritoriją, pasiruošė tarptautinei plėtrai. Pandemijos pradžioje „Barbora“ įžengė į Lietuvos, Latvijos ir Estijos regionus, atidarė septynis naujus prekių surinkimo centrus Baltijos šalyse, savo pajėgumus padidindama daugiau kaip du kartus. „Barboros“ komanda išaugo 2,5 karto, o šių metų pradžioje e. prekybos maistu lyderė Baltijos šalyse įžengė į Lenkijos rinką.

Kristijonas Kaikaris, „CityBee“ vadovas ir rašytojas.
COVID-19 paskatino kitaip pažiūrėti į tai, kaip mes uždirbam ir išleidžiam pinigus. Atsisakėme nuostolingų veiklų ir iniciatyvų, sutelkėme fokusą į pagrindinę veiklos sritį – automobilių dalijimosi paslaugą. Let‘s Bzz!

Laura Panovienė, „Workland“ lanksčių biurų vadovė Lietuvoje.
„Workland“ pasiūlė naujus, lanksčius biurų nuomos sprendimus, palaikančius nuotolinį darbą ir leidžiančius kuo efektyviau išnaudoti biuro plotą.

  11.00

Darbo rinkos ateitis: nuotolinis darbas, reguliavimas bei naujos pasaulinės tendencijos ir iššūkiai. Kokių darbo teisės reguliavimo pokyčių neišvengiamai reikės imtis?

Artūras Tukleris, „Glimstedt“ advokatų kontoros vyresnysis teisininkas.
Pandemija tapo egzaminu ne tik verslams, darbuotojams, bet ir teisės aktams, o ypač reglamentuojantiems darbo santykius. Darbo organizavimo bei darbo sąlygų pasikeitimai, prastovos ir galiausiai atleidimai – tik keletas aktualesnių priemonių. Vis dėlto, dažniausiai naudojama priemonė yra darbas nuotoliniu būdu, kurio apimtys niekada nebegrįš į buvusias iki pandemijos, dėl ko svarbu suprasti reglamentavimo ypatumus, kasdienius iššūkius ir trūkumus. Be to, pandemija atskleidė ir kitus „netobulumus” darbo santykių reglamentavime, kuriuos po truputį numatoma keisti. Tad kokius svarbesnius darbo organizavimo pokyčius galime numatyti ir tikėtis ateityje? 

III sesija  16.00–17.30

Praktiniai sprendimai, kaip transformuoti verslą

  16.00

I diskusija

Diskusijos dalyviai:

Gediminas Balnis, „Amber Food“ grupės direktorius, valdybos pirmininkas ir Lietuvos viešbučių ir restoranų asociacijos prezidentas. Nors restoranai ir maitinimo vietos buvo uždaryti, atrandama naujų dalykų. Šiuo metu kuriamos naujos restoranų prekių ženklų koncepcijos atsidarymui po COVID-19 karantino.

Robertas Kalinkinas, „Robert Kalinkin“ įkūrėjas, kūrybos vadovas.

Arūnas Matačius, „Rocketo“ įkūrėjas. Pandemijos metu Arūnas įsitikino, kad laimi ne stipriausi, bet greičiausi.

  16.45

II diskusija

Diskusijos dalyviai:

Klaudijus Ambrožas, „Watalook“ direktorius, bendraįkūrėjis.
Karantino laikotarpiu padėjo oportunizmas ir greitis. Pradėta plėtra į kitas rinkas ir pozicijos stiprinimas bei augimas vietinėje rinkoje. Per pirmuosius 2021 m. mėnesius pasiekta daugiau nei 50 proc. visų 2020 m. rezultatų, atsižvelgiant į paslaugas teikiančius vartotojus, kurie naudojasi „Watalook“ mobiliąja programėle.

Pijus Makarevičius, „Baldai1.lt“ ir „Funiture1.eu“ direktorius, steigėjas.
Per 2020 m. „Furniture1“ grupė, nors ir susidūrė su plėtros iššūkiais, priėmė į komandą daugiau nei 100 naujų žmonių ir išlaikė didesnį nei 50 proc. augimą.

Eglė Bareikaitė-Trepšienė, „Scobie & McIntosh“ generalinė direktorė.
Nors 70 proc. klientų buvo uždaryti, liko krūva skolų, susimažinome minimaliai ir maksimaliai persiorientavome į parduotuves bei stambiuosius tinklus. Veikla išdalinta į tam tikras sritis: maisto gamybos įranga restoranams, kepyklos, prekybinė įranga. Atsižvelgdami į situaciją, stengiamės susikoncentruoti į aktualiausią sritį.

2021 m. vasario 25 d., ketvirtadienis

IV sesija  15.30–16.30

Pagalba verslui

  15.30

Finansinės priemonės smulkiam ir vidutiniam verslui pandemijos metu

Linas Armalys, „Noviti finance“ direktorius.
Verslo finansavimo paieškos pandemijos metu tampa ne ką mažesniu iššūkiu nei tinkamos strategijos parengimas. Keičiasi verslo finansavimo priemonės, atsiranda naujų galimybių pasinaudoti valstybės pagalbos priemonėmis. Įmonėms, tiek susiduriančioms su sunkumais, tiek ir sėkmingai veikiančioms, kyla daug klausimų, kur ir kaip ieškoti papildomų lėšų savo verslui ir kaip pasirinkti tinkamiausią finansavimo partnerį bei geriausią paskolos pasiūlymą.

  15.55

Intelektinės nuosavybės apsauga krizės metu: parama ir būtiniausi veiksmai

Kristina Vilkienė, Valstybinio patentų biuro Pramoninės nuosavybės informacijos skyriaus vedėja.
Krizės apriboja mūsų galimybes, tačiau kiekvienoje jų visada galima rasti ir naujų būdų ar priemonių: kokios galimos kompensacijos saugant intelektinę nuosavybę ir ar visada jos apsauga (brangiai) kainuoja?

  16.30

Pabaiga