Programa

FB-SV334841

Moderatorius

Mindaugas Glodas

„Nextury Ventures” gen. direktorius

Pradžia nuo   13:00

Registracija ir vidudienio kava

I sesija  14:00

Atidarymo diskusija: ateities verslas

Kaip sukurti ar plėtoti ateities verslą? Ko reikia šiandien rinkai ir kaip ją laimėti?

Diskusijos dalyviai: Ilja Laurs, „GetJar“ ir „Nextury Ventures“ įkūrėjas, Kęstutis Motiejūnas, UAB „Investicijų ir verslo garantijos“ generalinis direktorius, Živilė Baubonienė „BZN start” įkūrėja

  14:30

Dirbtiniu intelektu grįsta virtuali revoliucija

Realus ir virtualus pasaulis susilieja, todėl svarbu, kad naujai kuriamos technologijos užtikrintų šiuolaikinio žmogaus poreikį greičiui, saugumui ir privatumui. Tad kaip dirbtiniu intelektu paremtos technologijos keičia vartotojų patirtis internete? Apie tai kalbės Kęstutis P., lietuvių kompanijos „CUJO AI“, kuriančios dirbtiniu intelektu grįstus sprendimus, produkto kokybės skyriaus vadovas. Pasaulio ekonomikos forumas įtraukė „CUJO AI“ į 2018-ųjų metų technologijų pionierių sąrašą. Tai atspindi įmonės tikslą kurti technologiją, keičiančią pasaulį.

Pranešėjas Kęstutis Pakalniškis, vienas iš „CUJO AI“ įkūrėjų

 

  14:45

Kitas virtualios realybės etapas: VR’as tampa MR’u („Mixed Reality“)

Kokias sritis perims „Mixed Reality“? Kaip MR sujungs žmonių bendravimą? Kodėl žmogui reikia „Mixed Reality“ ir kaip tai monetizuoti? Kaip evoliucionuos mūsų vaizduotė? Šiame pranešime sužinosite apie žmonių poreikius ir įpročius, kurie drastiškai pasikeičia atsiradus naujų technologinių įrankių, tarp jų ir HUDs („Head-up display“) kontekste.

Pranešėjas Bartosh Polonski, „Gluk Media“ vienas įkūrėjų, VR kūrėjas

 

  15:00

Kaip atrodys darbo rinka?

Advokatas Robert Juodka pakvies keliauti laiku: trumpam nusikelti į praeitį tam, kad žvilgtelėtume į pramoninės revoliucijos istoriją ir stebėtume, kaip bėgant metams kito darbo našumas ir darbo užmokestis. Kada šios dvi aukštyn tolygiai šovusios kreivės išsiskyrė? Kokios buvo to priežastys ir kokias pasekmes jaučiame šiandien? Iš praeities – žingsnis į ateitį: R. Juodka kalbės apie tai, kokia darbo rinka bus po dvidešimties metų. Jau dabar prognozuojama, kad netolimoje ateityje apie 95 proc. visuomenės bus ne tik bedarbiai, bet ir neįdarbinami (angl. „unemployable“). Ar virsime hedonistine visuomene? Jau aišku, kad neišvengiamai gyvensime technologijų apsuptyje – darbas „debesyje“, asmeninis dirbtinis intelektas – tai tik keli pavyzdžiai. O ką veiks žmogus? Kokių darbuotojų ieškos 2038 m. CV portalai?

Pranešėjas Robert Juodka, advokatų kontoros PRIMUS vadovaujantis partneris

 

  15:15

Pertrauka

II sesija  15:30

Blockchain, BIoT ir Finansai: iššūkiai ir galimybės ateities verslui

„Blockchain“ technologija šiuo metu yra turbūt labiausiai akcentuojama kaip ta, kuri turės fundamentalios įtakos visoms verslo sritims. Tad ne išimtis yra ir finansų bei finansinių paslaugų pasaulis. Kaip nepasiklysti informacijos ir dezinformacijos sraute, skambiuose reklaminiuose šūkiuose, kur ieškoti pridėtinės vertės ir kokią realią naudą „Blockchain“ technologija gali suteikti (ir jau suteikia) finansų pasaulyje.

Pranešėjas Linas Beliūnas, „Contis“ verslo plėtros ir projektų vadovas

 

 

  15:45

Kišeninis gidas, kaip XXI amžiuje kūrybiškumas ir vėl nugalės mašinas

Standartai, šablonai, gerosios praktikos… Mes JAU gyvename „standartizuotame standartų“ pasaulyje. Kiekvieną savaitę skaitome apie naują „bot’ą“ ar algoritmą, kuris piešia, kuria muziką, rašo serialų scenarijus… Dirbtinis intelektas JAU atlieka kūrybines užduotis.
Dabartinis pasaulio tempas toks, kad mokslinės fantastikos rašytojai nebespėja generuoti idėjų… Mes, būtybės iš raumenų ir kraujo, kartais tingūs ir subjektyvūs, neturime šansų prieš greitas, racionalias ir neklystančias mašinas, varomas silicio.
Ir visgi, kodėl aš dėl to nė kiek nesijaudinu?

Pranešėjas Aurimas Preilauskas, „Ad Fingers“ kūrybos vadovas

 

  16:00

Skaitmeninės reklamos ekosistema 2018–2019 m.

Išgirsite iššūkius žengiant į tarptautines rinkas ir renkantis skaitmeninės reklamos kanalus, formuojant užtikrintą reklamos ekosistemą. Dažnos tautiečių klaidos – perteklinis pasitikėjimas „Google“, „Facebook“ ar „Instagram“ kanalais, kurie neretai ima ir uždraudžia tam tikrų produktų, tokių kaip CBD aliejus, maisto papildai, lažybų portalai ir pan., reklamas arba riboja auditorijų pasiekiamumą dėl išaugusios konkurencinės aplinkos. Visgi kiekvienas rinkodaros vadovas turi nepamiršti, kad, be įvardytų reklamos kanalų, yra dar daugiau nei 100 alternatyvų, kurios tam tikrose šalyse neretai veikia efektyviau ir leidžia pasiekti platesnę auditoriją įvairiausiomis formomis. Suvokdami, kas vyksta tarptautiniuose vandenyse, sužinosite, ką jau šiandien galite išbandyti Lietuvoje ir būti vieni pirmųjų.

Pranešėjas Justinas Mikulskis, IT įmonės „Helis LT“ rinkodaros projektų vadovas, „Secretthirteen.org“ įkūrėjas.

 

  16:15

Pokalbių robotų (bot’sų) laikotarpis pakeis mūsų įpročius

Pokalbių robotai, kaip inovatyvūs dirbtinio intelekto technologiniai sprendimai, tampa nepamainomais įrankiais socialiniuose tinkluose, internete ir mobiliosiose programėlėse, kurie iš esmės keičia verslo komunikaciją su klientu, apdoroja tūkstančius vartotojų užklausų vienu metu, skatina pardavimus ir padeda priimti protingesnius sprendimus renkantis produktus ar paslaugas. Taigi kokios pokalbių robotų perspektyvos, technologinės galimybės ir kaip jie keičia mūsų kasdienius įpročius dabar ir ateityje?

Pranešėjas Domas Inta, dirbtinio intelekto sprendimus kuriančios įmonės „Yellow Hammock“ generalinis direktorius

 

  16:30

„Networking'as”